RF

matchless-affection:

Vanessa + outfits

Her style is what i live for

vaginapowersactivate:

prestonhymas:

Why do we not discuss clouds more?

image

I mean look at that. That’s water.

image

Flying water.

image

FLYING

image

FUCKING

image

WATER

LIKE WHAT THE FUCK, WHY DO WE EVER STOP TALKING ABOUT THIS

WHAT IS THIS

HOW IS THIS EVEN

image

AND NOW THE FLYING WATER IS EATING A MOUNTAIN

GOD DAMN, WHAT

This is my favorite post on Tumblr.

thomasrhull:

Chopsticks Get A Makeover

JAPANESE DESIGN FIRM NENDO REDESIGNED CHOPSTICKS TO SOLVE THE UTENSIL’S MAJOR FLAW. IT ONLY TOOK 4,000 YEARS.

—via Fast Company Design

beefmilk2:

pansoph:

for chinese new year they get all these famous actors and comedians together and they do a lil show and one of the comedians was like “i was in a hotel in america once and there was a mouse in my room so i called reception except i forgot the english word for mouse so instead i said ‘you know tom and jerry? jerry is here’

jerry is here

Apr 17   176,169 notes   # omg  hahaha 

dvl3:

roboluvsunicorn:

tentacuddles:

zuky:

poodleduke:

yungtoothpic:

Dad goals

that’s the cutest demonstration of wingchun i have seen my entire life

Gently demonstrating two dozen blocks, traps, intercepts and strikes in a few seconds — an early and advanced education for a child who will likely grow up with an acute eye and feel for how the body works.

OH MY GOSH I saw the video for this and nearly cried! The best part is taht she’s having fun but over time you can see she gets more and more serious about it and aahhhhh~

Wing Chun daddy, forever reblog. Oh hey, the video.

I will always reblogar
Apr 17   146,293 notes   # gif 

crossedstirrups:

houseofhanover:

funnyorwtf:

Saw this on a door at work.

the lights are agog # the ceiling’s aghast # is the desk drawer in love at last?

need to reblog this again for those tags

Apr 17   259,690 notes   # lol 

Artist: UnknownThe 1975
Title: UnknownRather Be/Wicked Games (BBC Radio 1 Live Lounge)
Album: Unknown

Rather Be/Wicked Games - The 1975 (BBC Radio 1 Live Lounge)

10-year-old me: Wow idk that's a lot of money
15-year-old me: Kickass, that's so cheap
20-year-old me: Wow idk that's a lot of money

During a game of ‘Sibling-wed,’ it’s revealed that Chris once tricked his younger brother (Scott) into peeing his pants. x

(x)

Artist: UnknownLana Del Rey
Title: UnknownWest Coast
Album: UnknownUltraviolence

lanadelgifs:

image

Artist: UnknownJhene Aiko
Title: UnknownBed Peace (feat. Childish Gambino)
Album: Unknown

And that’s how they met Tracy McConnell

Apr 14   5,335 notes   # himym